New link in the top of page "IRC Chat".
Register | Login
Views: 66792356
Main | Memberlist | Active users | Calendar | Last Posts | IRC Chat | Online users
Ranks | FAQ | XPW | Stats | Color Chart | Photo album
06-19-18 06:08 PM
0 users currently in General Chat.
Xeogaming Forums - General Chat - Official Photo Album Thread
  
User name:
Password:
Reply:
 
Options: - -
UserPost
legacyme3
Posts: 42/56
Originally posted by Luigi442wii
You look pretty good leggy, kinda cute
tbh. :3


I used to hate my appearance growing up, and it wasn't until relatively recently that I grew into my skin.

Now, if I put in any effort, work with my hair, and trim my beard, I look presentable enough that I consider myself to be decent looking.

Basically I've gone from being a 3-4 to being a 6-7 in my own eyes. Which is all I really wanted growing up, so I can't complain.
Luigi442wii
Posts: 70/90
You look pretty good leggy, kinda cute tbh. :3
legacyme3
Posts: 15/56
Eh, I trust you all enough that I think you can be allowed to see my face (not a secret anyways)



Only one that's relatively recent that isn't a group shot, or me without my shirt on (long story short, I seem to take a lot of those shots at jiu-jitsu, maybe it's the whole feeling good nonsense)
Jin
Posts: 545/546
I'm bald.

Xeoman
Posts: 11401/11545
Storm!?!? Kid's thesedays...

Saw it on FB, damn good pic Rogue.
Rogue
Posts: 11479/11646


It was Super Hero Day at my center on Friday. Such a fun day. Lots of clients came wearing their hero shirts. A few actually dressed up in capes and everything.

Three people thought I was Storm.

Spartan
Posts: 1558/1562
Soooooo. I did another thing with my hair.

Rogue
Posts: 11455/11646
Me, a couple weekends ago.

True Flight
Posts: 5242/5243
So, no one really has seen any pictures unless they know me on facebook.

This is my mini me:

Spartan
Posts: 1551/1562
I did a thing.

Cteno
Posts: 3376/3394
I deleted my Photobucket (and with it, my old layouts). I will bear the burden of the rest of my cringe as a reminder of how long stuff stays online, haha.
Xeoman
Posts: 11253/11545
Yeah it happens at our age haha. The way of life.

PM'd about FX too.
Spartan
Posts: 1540/1562
Originally posted by Xeoman
It's really good. Looks like it's straight out of a Judas Priest cover, maybe that's just me though haha.

You should bring back everyone to the board!


I just bugged FX about the board a few moments ago actually. Most of us from the old Petaluma gang drifted and went our separate ways as folks are want to do. I'll ping some of the other folks though. Made the mistake of reading through my old posts, dear god there is some cringey shit.

E: FX needs his password reset
Xeoman
Posts: 11252/11545
It's really good. Looks like it's straight out of a Judas Priest cover, maybe that's just me though haha.

You should bring back everyone to the board!
Spartan
Posts: 1539/1562
Originally posted by Xeoman
Holy Spartan! Welcome back.

The bird looks familiar, from something? Like an album cover?


I literally just went to my artist and said "Andy, I want a crow on my arm."

He was very excited and put that there and that was all she wrote.
Xeoman
Posts: 11251/11545
Holy Spartan! Welcome back.

The bird looks familiar, from something? Like an album cover?
Spartan
Posts: 1538/1562
I think some things have changed since the last time I saw all of you.
My hair changes colors monthly. I don't have a problem.


I'm also a Mandalorian Merc now, currently an officer within Teren Clan for Northern California.

http://i.imgur.com/M9yNFo4.jpg

http://i.imgur.com/sYcq8LV.jpg

Got some new ink.





Edit: I broke the tables. Woops
Xeoman
Posts: 11085/11545
Baby steps haha.

Why does it seem like I've heard that story over so many religious young couples living with their parents...
Rogue
Posts: 10987/11646
I'm not a fan of the running-off-to-Vegas or going-to-the-courthouse way around it. It's a great way for other people, but I actually want a full wedding with a reception if I'm going to do this shit.

Brandon's teen-aged sister was pressured to just get married in her pastor's office because she and her daughter were living with her would-be husband already and were told that if they were planning on doing that they had to sign some celibacy agreement. Apparently they couldn't last two weeks and were worried about being all the gossip in their little church community. When we finally had the wedding up in Washington (at Bran and Sara's mom's insistence and all out of her pocket, at that), it was technically a one-year anniversary vow renewal and everyone up there treated it like a joke. Those who showed up, ate their sandwiches, cut the cake early, and left. The wedding and reception was over in under two hours. It was worse than the shit-show in Gogol Bordello's "American Wedding" video. No one danced and exchange all the white lace with brown burlap.

I don't really want to break the bank here, but I also don't want... that.

We're two years out, and we haven't picked any venues, but we've hired a band and hair/makeup person so far.
Xeoman
Posts: 11081/11545
My brain can't really compute the point of weddings. Maybe when I meet someone... or it's just guy logic. Giant money waste pool.
This is a long thread. Click here to view it.
Xeogaming Forums - General Chat - Official Photo Album Thread



xeogaming.org

AcmlmBoard 1.92++ r4 Baseline
?2000-2013 Acmlm, Emuz, Blades, Xkeeper, DarkSlaya*, Lord Alexandor*
*Unofficial Updates
Page rendered in 0.088 seconds.